НАЦІОНАЛЬНИЙ ПІДРОЗДІЛ ЕВРИДІКИ
САЙТ EURYDICE
СИСТЕМА ОСВІТИ УКРАЇНИ
ЗАХОДИ
НОВИНИ
ПОДІЇ
ФОТОГАЛЕРЕЯ
ВІДЕОГАЛЕРЕЯ
КОНТАКТИ
Choose a language
UA
EN
12. Освітня підтримка та супровід
1. Політична, соціальна та економічна ситуація та тенденції
1.1 Історичний розвиток
1.2 Органи управління у сфері освіти
1.3 Населення: демографічна ситуація, мови та релігія
1.4 Політична та економічна ситуація
2. Організація та управління
2.1 Основні принципи та національна політика
2.2 Стратегія навчання впродовж життя
2.3 Організація системи освіти та її структура
2.4 Організація приватної освіти
2.5 Національна рамка кваліфікацій
2.6 Адміністрування й управління на центральному та/або регіональному рівні
2.7 Адміністрування й управління на місцевому та/або інституційному рівні
2.8 Статистичні дані щодо закладів освіти
3. Фінансування освіти
3.1 Фінансування дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та позашкільної освіти
3.2 Фінансування вищої освіти
3.3 Фінансування освіти дорослих
4. Дошкільна освіта
4.1 Доступність дошкільної освіти
4.2 Організація дошкільної освіти та догляду за дітьми дошкільного віку
4.3 Навчально-методичні рекомендації у сфері дошкільної освіти
4.4 Сімейна (домашня) форма здобуття дошкільної освіти
4.5 Організаційні варіанти та альтернативні структури дошкільної освіти
5. Початкова освіта
5.1 Організація
5.2 Викладання та навчання
5.3 Оцінювання
5.4 Організаційні варіанти та альтернативні структури
6. Базова середня, профільна середня та професійна (професійно-технічна) освіта
6.1 Організація
6.2 Викладання та навчання
6.3 Оцінювання
6.4 Організаційні варіанти та альтернативні структури
7. Вища освіта
7.1 Типи ЗВО
7.2 Програми першого циклу навчання
7.3 Програми другого циклу навчання
7.4 Програми за межами структури бакалаврата та магістратури
7.5 Програми третього циклу навчання (Доктор філософії)
8. Освіта дорослих
8.1 Розподіл повноважень органів влади
8.2 Тенденції та поточні пріоритети політики
8.3 Основні надавачі освітніх послуг
8.4 Основні типи надання послуг
8.5 Підтвердження неформальної та інформальної освіти
9. Педагогічні і науково-педагогічні працівники
9.1 Кваліфікаційні вимоги до педагогічних працівників, які працюють у дошкільній, загальній середній та професійній (професійно-технічній) освіті
9.2 Умови роботи педагогічних працівників, що працюють у дошкільній, загальній середній та професійній (професійно-технічній) освіті
9.3 Підвищення кваліфікації вчителів, що працюють у дошкільній, загальній середній та професійній (професійно-технічній) освіті
9.4 Кваліфікаційні вимоги до науково-педагогічних працівників у системі вищої освіти
9.5 Умови роботи науково-педагогічних працівників у системі вищої освіти
9.6 Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників, що працюють у вищій освіті
9.7 Кваліфікаційні вимоги до викладачів та андрагогів у системі освіти дорослих
9.8 Умови роботи викладачів та андрагогів у системі освіти дорослих
9.9 Підвищення кваліфікації викладачів та андрагогів у системі освіти дорослих
10. Адміністративний та інший педагогічний і допоміжний персонал
10.1 Адміністративний персонал сфери дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти
10.2 Працівники, відповідальні за моніторинг якості освіти в сфері дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти
10.3 Педагогічні працівники, відповідальні за профорієнтацію у дошкільній та загальній середній освіті
10.4 Інші педагогічні працівники та допоміжний персонал, що працює в закладах загальної середньої освіти
10.5 Адміністративні працівники сфери вищої освіти
10.6 Інші педагогічні працівники та допоміжний персонал, що працює в ЗВО
10.7 Адміністративні працівники у сфері освіти дорослих
10.8 Інші педагогічні працівники та допоміжний персонал, що працює у сфері освіти дорослих
11. Гарантування якості освіти
11.1 Гарантування якості освіти у дошкільній, загальній середній та професійній (професійно-технічній) освіті
11.2 Забезпечення якості вищої освіти
11.3 Забезпечення якості освіти дорослих
12. Освітня підтримка та супровід
12.1 Забезпечення особливих освітніх потреб в рамках загальної освіти
2.1 Основні принципи та національна політика
12.2 Індивідуальне забезпечення особливих освітніх потреб у дошкільній, загальній середній та професійній (професійно-технічній) освіті
12.3 Заходи підтримки учнів у дошкільній, загальній середній та професійній (професійно-технічній) освіті
12.4 Професійна орієнтація та психологічна підтримка у дошкільній, загальній середній та професійній (професійно-технічній) освіті
12.5 Заходи підтримки студентів у системі вищої освіти
12.6 Професійна орієнтація та психологічна підтримка у вищій освіті
12.7 Заходи підтримки слухачів у системі освіти дорослих
12.8 Професійна орієнтація та психологічна підтримка у навчанні протягом усього життя
13. Мобільність та інтернаціоналізація
13.1 Мобільність у дошкільній, загальній середній та професійній (професійно-технічній) освіті
13.2 Мобільність у вищій освіті
13.3 Мобільність в освіті дорослих
13.4 Інші форми інтернаціоналізації у дошкільній, загальній середній та професійній (професійно-технічній) освіті
13.5 Інші виміри інтернаціоналізації у вищій освіті
13.6 Інші виміри інтернаціоналізації у освіті та професійній підготовці дорослих
13.7 Двосторонні угоди та міжнародне співробітництво
14. Поточні реформи та політичні події
14.1. Національні реформи дошкільної освіти 2023р., 2022р., 2021р.
14.2. Національні реформи загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти 2023р., 2022р., 2021р.
14.3. Національні реформи освіти дорослих 2023р., 2022р., 2021р.
14.4. Національні реформи вищої освіти 2023р., 2022р., 2021р.
14.5. Національні реформи, пов’язані з міждисциплінарною підготовкою та можливостями працевлаштування 2023р., 2022р., 2021р.
15. Законодавчі та інші нормативно-правові документи
16. Глосарій